Wij beantwoorden graag uw vragen!

Vind [hier] direct het antwoord op uw vraag bij de veelgestelde vragen!

Antwoord niet gevonden? Mail uw vraag [hier] naar de klantenservice.

 

Liever telefonisch contact? Wij bellen u graag! Vertel het ons [hier] per e-mail!

Geef aan dat u telefonisch contact wil en op welk telefoonnummer u bereikbaar bent. Heeft u een voorkeur voor dag en/of tijd (werkdagen 9-17)? Geef dit dan ook aan. Wij nemen graag contact met u op op een moment dat het u schikt!

 

Wilt u ons bellen?

De afdeling klantenservice is over het algemeen bereikbaar op werkdagen van 10-12 en van 14-16 op 078-6121330. Soms moeten wij door omstandigheden van deze tijden afwijken. Dit leest u dan hieronder.

De klantenservice is telefonisch niet bereikbaar op donderdag 20 januari, op vrijdag 21 januari (hele dag) en op donderdagmiddag 27 januari. Onze excuses voor het ongemak.

 

Vragen over uw contract(swijziging) of instroomlijst?

Heeft u een vraag over uw contract(swijziging) of instroomlijst? Bel dan de afdeling planning.
Deze afdeling is bereikbaar op werkdagen van 10-12 en van 14-16 (niet op vrijdagmiddag) op nummer 078-7510004. Soms moeten wij door omstandigheden van deze tijden afwijken. Dit leest u dan hieronder.
 

Langskomen?

Wilt u op kantoor langskomen om een kantoormedewerker te spreken? Dan kunt u hiervoor een afspraak maken. Dat kan telefonisch of per e-mail. In de e-mailcorrespondentie met de betreffende afdeling vindt u de gegevens die u kunt gebruiken om een afspraak te maken. Of u kunt de klantenservice mailen (klantenservice@yeskinderopvang.nl) of bellen (zie informatie hierboven). Iets afgeven kan uiteraard ook zonder afspraak. U vindt ons kantoor op de Uilenvliet 39 in Zwijndrecht.