Wij beantwoorden graag uw vragen!

Vind [hier] het antwoord: veelgestelde vragen!

Klantenservice

 

[E] Stuur ons [hier] een e-mail: klantenservice@yeskinderopvang.nl

 

[E/T] Liever telefonisch contact? Wij bellen u graag! Vertel het ons [hier] per e-mail!

Laat ons weten dat u telefonisch contact wil en op welk telefoonnummer u bereikbaar bent. Heeft u een voorkeur voor dag en/of tijd (werkdagen 9-17)? Geef dit dan ook aan. Wij nemen graag contact met u op op een moment dat het u schikt!

 

[T] Wilt u ons bellen?

De afdeling klantenservice is bereikbaar van 10-12 en van 14-16 op 078-6121330

  • buiten de schoolvakanties  op werkdagen
  • tijdens de schoolvakanties op maandag, woensdag en vrijdag

De schoolvakanties ziet u [hier] (we houden de peuterspeelgroepvakanties aan).

 

Planning: contract(swijziging) en instroomlijst

 

[T] Wilt u ons bellen? 

De afdeling planning is bereikbaar van 10-12 en van 14-16 op 078-7510004

  • op maandag, woensdag en vrijdag
  • op dinsdag en donderdag is de planning tijdelijk gesloten en dus ook niet telefonisch bereikbaar

Langskomen op kantoor

Wilt u op kantoor langskomen om een kantoormedewerker te spreken? Dan kunt u hiervoor een afspraak maken. Dat kan telefonisch of per e-mail. In de e-mailcorrespondentie met de betreffende afdeling vindt u de gegevens die u kunt gebruiken om een afspraak te maken. Of u kunt de klantenservice mailen (klantenservice@yeskinderopvang.nl) of bellen (zie informatie hierboven). Iets afgeven kan momenteel ook niet zonder afspraak. Dit in verband met een verbouwing van ons kantoor. 

Wilt u iets afgeven? Deponeer het dan in de brievenbus of maak een afspraak!