Wij beantwoorden graag uw vragen!

Vind [hier] direct het antwoord op uw vraag bij de veelgestelde vragen!

Antwoord niet gevonden? Mail uw vraag [hier] naar de klantenservice.

 

Liever telefonisch contact? Wij bellen u graag! Vertel het ons [hier] per e-mail!

Geef aan dat u telefonisch contact wil en op welk telefoonnummer u bereikbaar bent. Heeft u een voorkeur voor dag en/of tijd (werkdagen 9-17)? Geef dit dan ook aan. Wij nemen graag contact met u op op een moment dat het u schikt!

 

Wilt u ons bellen?

De afdeling klantenservice is over het algemeen bereikbaar op werkdagen van 10-12 en van 14-16 op 078-6121330. Soms moeten wij door omstandigheden van deze tijden afwijken. Dit leest u dan hieronder:

  • maandag 27 september 2021: in verband met een training is de klantenservice bereikbaar tot 15:30 uur in plaats van tot 16:00 uur.
 

Vragen over uw contract(swijziging) of instroomlijst?

Heeft u een vraag over uw contract(swijziging) of instroomlijst? Bel dan de afdeling planning.
Deze afdeling is bereikbaar op werkdagen van 10-12 en van 14-16 (niet op vrijdagmiddag) op nummer 078-7510004. Soms moeten wij door omstandigheden van deze tijden afwijken. Dit leest u dan hieronder.


Langskomen?

Wilt u op kantoor langskomen om een kantoormedewerker te spreken? Dan kunt u hiervoor een afspraak maken. Dat kan telefonisch of per e-mail. In de e-mailcorrespondentie met de betreffende afdeling vindt u de gegevens die u kunt gebruiken om een afspraak te maken. Of u kunt de klantenservice mailen (klantenservice@yeskinderopvang.nl) of bellen (zie informatie hierboven). Iets afgeven kan uiteraard ook zonder afspraak. U vindt ons kantoor op de Uilenvliet 39 in Zwijndrecht.